هماهنگی خدمات
روش های گوناگونی برای هماهنگ کردن خدمات در مراکز درمانی وجود دارد. بعضی از کمیته ها برای راه اندازی جلسات در مراکز درمانی از فرمت پانل – گرداننده استفاده می کنند در حالی که سایر کمیته ها برای رسیدن به یک هدف مشخص ( مثلاً تهیه نشریات و یا برگزاری جلسات منظم با حرفه ای های مراکز درمانی ) از پروژه های مختلف جهت نزدیک شدن به این گونه مراکز استفاده می کنند ؛
اگر کمیته خدماتی ناحیه وجود نداشته باشد ، در این صورت لازم است خدمت در مراکز درمانی با کوشش های یک گروه NA و یا بیشتر انجام پذیرد.
اصل پاسخگوئی مهم است. خدمت گزاران مورد اعتماد می بایستی در برابر یک کمیته یا یک گروه NA همیشه پاسخگو باشند.
این نکته از نظر ناحیه می بایستی به گونه ای باشد که ساختارش بتواند جهت دستیابی به اهداف آن ناحیه کارایی داشته باشد .
اگر رابطه با دیگر سازمانی بخواهد وفاداری مان به رساندن پیام بهبودی را مورد مصالحه قرار دهد ، از قطع این رابطه ، لازم نیست به خودمان ترس راه بدهیم . توان ما در قدرت برنامه نهفته است .
" چگونگی عملکرد "
روابط عمومی در مراکز درمانی بر مبنی قابلیت های مان در ساختن روابطی مثبت در راستای تأمین دائمی اطلاعات مربوطه و اینکه NA را بیشتر در دسترس قرار دهیم ، پایه ریزی می شود .
برنامه ریزی ، آموزش و ارتباط برقرار کردن ، برای در دسترس قرار دادن بیشتر برنامه NA برای هر معتادی که در جستجوی بهبودی از اعتیاد است ، می تواند به ما کمک کند .
کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم