Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

توسعه انجمن

توسعه انجمن

 

این فصل از کتاب، که راجع به توسعه انجمن به گسترده ترین شکل سخن خواهد گفت، به منظور فراهم نمودن خدمات پشتیبانی برای اعضاء انجمن، گروه ها، هئیت های خدماتی، و یا کل جمعیت معتادان گمنام، تهیه شده است.
هدف ازهرگونه تلاش برای توسعه انجمن معتادان گمنام، ایجاد ارتباط با اعضاء و گروه های انجمن ،و یاری دادن به ایشان می باشد. بعضی از ناحیه ها احتمالا عملکردی را که دراین فصل از کتاب بدان توسعه جمعیت گفته می شود، از قبل و تحت اصطلاح "دستیابی- توسعه" فراهم نموده اند.
بعضی دیگر ممکن است این خدمت (توسعه ی انجمن) را بدون ایجاد یک کمیتۀ مخصوص فراهم نمایند. درحقیقت نام این خدمت مهم نیست و موضوع حائز اهمیت عملکرد ما برای ارتباط موثر با اعضاء ناحیه خود و رساندن پیام به ایشان می باشد.
به نظر می آید که روشهای مختلفی برای رشد انجمن معتادان گمنام وجود داشته باشد. یکی از روشها که می تواند برای یک ناحیه کاربرد داشته باشد، تماس گرفتن با افراد، گروه ها و یا ناحیه های همجواری که از ناحیه درخواست کمک نموده اند، می باشد.
روش دیگری برای توسعه ی انجمن، که به وسیلۀ منطقه ها فرا منطقه انجام می شود، شامل تلاشهایی جامع و هماهنگ شده می باشد که در طی آن برنامه ریزی و اولویت دهی، نقش بزرگی را ایفا می کنند.
توسعه انجمن به ما این موقعیت را می دهد تا توانایی های روابط عمومی خود را روی اعضاء انجمن آزمایش کنیم. ارتباطات پایدار، کمک به دیگر اعضاء و تلاش برای بدست آوردن اهداف اولیۀ انجمن می تواند توسعۀ انجمن معتادان گمنام را به یک تجربۀ بارور در زمینه خدماتی ، تبدیل کند.
دراین فصل از کتاب اطلاعات جامعی نیز دررابطه با حمایت از گروه های انجمن، نواحی درحال رشد و اعضاء انجمن که در زندانها بسر می برند، آورده شده است.
چه یک منطقه به تنهایی و به طور مستمر و غیر چشمگیر، نشریات انجمن را برای گروه های همسایه بفرستد و چه منطقه های مختلف درحال ایجاد یک برنامۀ پنج ساله برای توسعۀ انجمن باشند، این خدمات برای رشد انجمن معتادان در جهان، الزامی می باشند.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل دوازدهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan