Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

عملکردهای پس از همایش

عملکردهای پس از همایش

 

نکات ذیل می تواند به خدمتگزاران مورد اعتماد کمک کند تا گامهای فعالانه ای را بلافاصله پس از اتمام یک همایش بردارند. این عملکردها به یک ناحیه کمک می کند تا از همایش ها تجربه کسب نموده و در آینده همایشهای بهتری را برگزارنماید.
• مطمئن شوید که کلیۀ گزارشها و بخصوص گزارش های مالی، کامل بوده و در اختیار ناحیه قرارداده شده باشند. کلیۀ قراردادها باید حفظ شوند تا خدمتگزاران مورد اعتماد بتوانند قبل از همایش های آینده آنها را مرورکنند.
• فهرست موجودی کالاهای تجاری همایش، باید با جمع زدن کل فروش کالاهای تجاری و کم نمودن تعداد کالاهای مانده از آن، محاسبه شود.
• خدمتگزاران مورد اعتماد ممکن است بخواهند زمان مناسبی را برای ارزیابی و بحث در رابطه با مفید واقع شدن برنامۀ یک همایش، اختصاص دهند. این مباحثات می توانند صورت جلسه شده و در گزارش یک کمیته، که برای همایش های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گنجانده شوند.
• اطمینان از اینکه کلیۀ قبوض و فاکتورها به موقع پرداخت می شوند، به چشم انداز عمومی و خوش نامی انجمن معتادان گمنام کمک خواهد کرد.
• در همایش هایی مانند کارگاه های آموزشی برای اعضاء، که یک کمیته مسئول تمیزکردن محل همایش می باشد، خدمتگزاران محترم باید مطمئن شوند که محل همایش را در وضعیت کاملا خوبی باقی بگذارند.
رفتارهای شخصی ما روی برداشت اجتماع بیرون ازکل انجمن معتادان گمنام، اثر می گذارد.ما در همایش های انجمن معتادان گمنام فرصتی داریم تا اثری مثبت روی برداشت عامۀ مردم از برنامه ای که زندگیمان را نجات داده است، بگذاریم.
زمانی که رفتار ما گستاخانه و نا مودب است، ما یک پیام منفی از انجمن معتادان گمنام را انتقال می دهیم. زمانی که ما به صورت گروهی دور هم جمع شده و رفتاری مودبانه و محترمانه از خود نشان دهیم، ما ممکن است الگویی بشویم برای یک معتاد درعذاب تا دنبال بهبودی خود درانجمن معتادان گمنام شده و یا اینکه به یکی از نزدیکان خود برای پیدا کردن انجمن معتادان گمنام کمک کند.
منابع
نمونۀ فرمت یک کارگاه آموزشی
نمونۀ فرمت یک جلسۀ باز انجمن معتادان گمنام
نمونۀ بودجۀ یک همایش
نمونۀ فرمت یک همایش با برنامۀ زمانبندی


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل یازدهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan