Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

برنامه ریزی همایش ها

برنامه ریزی همایش ها

 

ما معمولا همایش های انجمن معتادان گمنام را راهی برای جشن گرفتن بهبودی خود و یا ایجاد جاذبه برای اعضاء تازه وارد می دانیم، ولی همایش های ما موقعیتی نیز برای گذاشتن یک اثر مثبت بر روی اجتماع بیرون می باشد.
در طی برگزاری یک همایش، این امکان وجود دارد که یکی از کارکنان محلِ همایش، به اینکه آیا یکی از اعضای خانواده اش می تواند از انجمن معتادان گمنام بهره ببرد، فکر کند. درطی برگذاری این همایش همچنین یک گروه پزشکی ممکن است متوجه شود که اعضاء انجمن برای هرنوع کمک آمادگی دارند.
خدمتگزاران مورد اعتماد باید از اثرات همایش های انجمن معتادان گمنام بر روی روابط انجمن با اجتماع آگاه باشند. این آگاهی به ما اجازه می دهد تا موقعیتها و چالش هایی را که در این همایش ها در مسیر ما قرار می گیرند، پیش بینی کنیم. همایشهایی که مخصوصا برای عامۀ مردم برقرار می شوند، می توانند عامل موثری برای آگاه نمودن مردم عادی از قابلیت های انجمن معتادان باشند. برقراری جلسات با جامعۀ محلی، که در طی آن اطلاعات مربوط به انجمن فراهم می گردد، می تواند نخستین قدم برای ایجاد رابطه های پر محتوی با جامعه باشد.
این فصل از کتاب روی همایش های داخلی انجمن، مانند کارگاه های یادگیری و فعالیتهای انجمن، و همایش های بیرون از انجمن، مانند جلسات محلی و همایش های حرفه ای، تمرکز خواهد نمود.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل یازدهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan