Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

استفاده از نام NA

استفاده از نام NA


کمیته خدماتی ناحیه ای ، می تواند به روشنی ، سرفصل راه هائی که مراکز درمانی قادر به استفاده از نام NA باشد را تعیین کند . استفاده غلط از نام NA موضوعی است مربوط به روابط عمومی ، چون که سازمان های خارجی عملاً می توانند بر روی درک عموم از NA ، تأثیر بگذارند .
یک مرکز درمانی می تواند بگوید که جلسات NA در مجتمع آنان برگزار می شود، اما نمی توانند بگویند که این به معنای تأیید مجتمع آنان نیست.
همچنین آنان نمی توانند وانمود کنند رابطه شان با NA به این معنی نیست که چون جلسات در مجتمع آنان برگزار می گردد پس این یک "مرکز درمانی NA است " .
اگر یک مرکز درمانی نام NA را بطور نامناسبی بکار برد ، آنگاه اعضاء می توانند در عین همکاری و با حالتی سازنده مرکز درمانی را آگاه سازندکه استفاده آنان از نام NA به این شیوه مجاز نمی باشد .
با توجه به این مورد ، خدمتگزاران مورد اعتماد ممکن است تصمیم بگیرند که مراکز درمانی را از سنت های NA آگاه کنند . اگر مرکز درمانی به استفاده نابجا از نام NA ادامه دهد ، آنگاه کمیته خدماتی ناحیه ای می تواند این مورد را به خدمات جهانی معتادان گمنام ارجاع دهد .
کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan