Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

جلسات NA در مراکز درمانی

جلسات NA در مراکز درمانی


برخی از جلسات NA در مراکز درمانی فقط جهت مراجعین می باشد. معمولاً اینگونه جلسات نتیجه تلاش کمیته های خدماتی ناحیه بوده و هیچگونه اعانه سنت هفتم در آنها جمع آوری نمی شود. در این جلسات بطور مشخص از فرمت پنل استفاده می شود که در آن گرداننده پنل، از بیرون مرکز، سخنران دعوت می کند.
نوعی دیگر از جلساتی که در مراکز درمانی برگزار می شود، جلساتی است که برای مراجعین و اعضای NA یک ناحیه باز می باشد. عملکرد اینگونه جلسات همانند دیگر جلسات NA بوده و معمولاً در فهرست راهنمای جلسات ناحیه ثبت شده است. در آغاز جلسه بطور معمول نشریات NA خوانده می شود، یک سخنران یا مسئول، جلسه را گردانندگی می کند و اغلب فرمت بحث و تبادل نظر اجرا می شود، جلسه با خواندن دعای آرامش خاتمه می یابد و موارد دیگر.
روابط ما با سازمانهای خارجی تنها مایه شهرت یا پرستیژ ما نیست، بلکه در تحقق هدف اصلی نیز به ما کمک می کند. با رعایت اصل گمنامی به غیر از رساندن پیام بهبودی به معتادی که هنوز در عذاب است، هدف دیگری را دنبال نمی کنیم.
چگونگی عملکرد(سنت شش- صفحه 170)

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan