Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ارتباطات

ارتباطات


ارتباطات، مسیری دو طرفه است. ما تلاش می کنیم در روابط خود مؤثر، صادق، صریح، سازگار و رُک باشیم. ما کانال های ارتباطی را با کسانی که سعی داریم در عرصه اجتماع دسترسی پیدا کنیم، باز نگه می داریم.
ارتباط جمعی فقط دریافت پاسخ درخواستهایمان (بازخورد) نیست، بلکه شنیدن، پذیرش انتقاد سازنده و پرسیدن سوالات است. ارتباطات، کلامی و غیر کلامی، مکتوب و شفاهی است و بر روی تمامی روابط عمومی ما تأثیر می گذارد.
روابط خوب به معنای گوش دادن به عضوی از جامعه پس از تعامل اولیه ما می باشد و چگونگی تطبیق و آگاهی ما از محیط های فرهنگی مختلف را نشان می دهد.
• چگونه می توانیم صداقت و درستکاری خود را در ارتباطات جمعی به مخاطبان مراکز بهداشتی نشان دهیم؟
• یک ناحیه برای برقراری ارتباطی مؤثر، لازم است چه چیزی را با دقت مد نظر قرار دهد ؟
روابط عمومی و بهداشت
لازم است، بکوشیم تلاش های روابط عمومی ما در مراکز بهداشتی متمرکز و هدفمند باشد. اهداف بوضوح تعریف شده می توانند به تمرکز و شفافیت اقداماتی که برای موفقیت یک طرح لازم است کمک نمایند.
متخصصین بهداشتی تمایل به واکنش نشان دادن به اطلاعاتی را دارند که دسترسی به آنها آسان بوده و نتایج عملی قابل توجهی داشته باشند. ممکن است هر مخاطبی به رویکردی متمایز و اطلاعاتی متفاوت درباره NA نیاز داشته باشد. اطلاعات ذیل می تواند در ایجاد و حفظ ارتباطات مستحکم یک کمیته ی خدماتی محلی با حرفه ای های مراکز بهداشتی کمک کند.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan