Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

جلسات NA در مراکز بهداشتی

جلسات NA در مراکز بهداشتی


در مراکز درمانی دو نوع جلسه NA وجود دارد: جلساتی که فقط برای مراجعه کنندگان بوده و وجوه سنت هفتم در آنها جمع آوری نمی گردد، و جلساتی که به صورت ساده در مراکز درمانی برگزار می گردد و مانند جلسات دیگر NA عمل می کنند.
اگر کمیته ای تصمیم گرفت جلسه ای را در مرکز درمانی مانند بخش بستری درمان بیماران مواد مخدر برگزار کند ، لازم است نیازهای حاضرین در نظر گرفته شود . نحوه برگزاری جلسه را می توان به گونه ای تغییر داد که مناسب حال شرکت کنندگان از قبیل بیمارانی که ظرفیت حواسی کمتری دارند باشد. بخش های سم زدایی بیمارستان و برنامه های افراد بستری بیمارستانی، از فورمت جلساتی که به گونه های مختلفی سازماندهی شده بهره خواهند برد.
امکان دارد بخش سم زدایی از جلسه سخنرانی یا اطلاع رسانی بهره گیرد، در حالی که برنامه درمان افراد بستری در بیمارستان ممکن است از نوع جلسات سازماندهی شده با حضور بیماران بهره مند گردد. لازم است خدمتگزاران مورد اعتماد بخاطر داشته باشند که کارکنان نیز ممکن است در جلسات حضور یابند. خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند بطور مرتب با کارکنان در ارتباط بوده و روز، ساعت و نحوه برگزاری جلسه را مشخص کنند.
قبل از تصمیم گیری درباره اینکه برای بیماران چه چیزی بهترین است، کمیته می تواند منافع و کاستی های جلسات باز و بسته را با مسئولین مربوطه مورد مذاکره قرار دهد. خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند مقدار محدودی از نشریات NA را در اختیار بخش بیمارستان قرار داده و آنها را در مورد اینکه سایر نشریات انجمن جهت خرید در دسترس قرار دارند، مطلع نمایند.

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan