Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

تعامل با سازمان های بهداشتی

تعامل با سازمان های بهداشتی


تعامل با سازمان های بهداشتیxسازمان های بهداشتی از قبیل بهداشت کلی (که شامل دستیار پزشکان، کمک پرستاران، کاردان های اورژانس)، سازمان های حفظ سلامت (HMO)، و انجمن های حرفه ای پزشکی (مانند دانشگاه های علوم پزشکی، انجمن های داروسازی، متخصصان بیهوشی، پرستاران برنامه وابستگی دارویی و مددکاران اجتماعی) فرصت های مغتنمی برای اعضا NA هستند که با ارائه اطلاعات انجمن به آنها، روابط خود را پایه ریزی نمایند.
• یک کمیته ممکن است یک رویداد یا کارگاه اطلاع رسانی برای متخصصین بهداشتی را اولیت بندی کرده باشد. (درباره جزئیات و نحوه اجرای برنامه های معارفه به فصل چهارم رجوع شود). خدمتگزاران مورد اعتماد لازم است که در مورد نحوه ی برگزاری جلسات و تنظیم مطالب براساس مخاطبان خاص اطمینان حاصل کنند.
• در بسیاری از جوامع نمایشگاه محلی سلامت یا شورای تأمین بهداشت وجود دارد. این رویدادها فرصت های بسیار عالی برای کمیته های خدماتی ناحیه جهت ارائه اطلاعات به جامعه در یک غرفه ی نمایشگاه می باشند (برای آگاهی از جزئیات درباره نمایشگاه ها و برنامه های معارفه، فصل چهارم را ملاحظه نمائید).
این اطلاع رسانی، به خدمتگزاران مورد اعتماد ما این شانس را می دهد که با دست اندرکاران بهداشت عمومی که احتمالاً روابط منظمی را با اعضای NA برقرار کرده اند، یک شبکه ارتباطی ایجاد کنند.
نظر به اینکه متخصصان امور بهداشتی به طور منظم با معتادان سروکار دارند برای ما آغاز شکل دهی و تداوم روابط همکاری با آنها، دارای اهمیت می باشد. برقراری ارتباط با متخصصان بهداشتی و درمانی ممکن است برای بسیاری از ما تازگی داشته باشد. این ارتباطات راه ارزشمند دیگری برای ما است تا پیام بهبودی NA را به اعضاء نیازمند برسانیم.
منابع
لیست طرحهای امکان پذیر بهداشتی
اهداف نوشته شده برای مخاطبان امور بهداشتی
پرسش و پاسخ های متدوال برای مخاطبان امور بهداشتی

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan