Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

تعامل با حرفه ای های مراکز بهداشتی

طرح هایتان را به اجرا بگذارید


تعامل با حرفه ای های مراکز بهداشتی
حرفه ای های مراکز بهداشتی می توانند شامل پزشکان، روان پزشکان، روانشناسان، روانکاوان، داروسازان، دندانپزشکان و پرستاران حرفه ای باشند.
• کمیته خدماتی ناحیه ممکن است در نظر داشته باشد میزبانی یک میز گرد روابط عمومی با حرفه ای های بهداشت، برگزار کند. این میزگرد ها می توانند یک فرصت تبادل اطلاعات نواحی محلی با حرفه ای ها باشد و در ضمن، حرفه ای ها را قادر به تشخیص نیازهای خود از NA می کند. همچنین خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند از مباحث این میزگرد ها جهت برطرف کردن عقاید ناصحیح در مورد برنامه NA استفاده کنند.
• خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند حرفه ای های مراکز بهداشتی را از موفقیت های NA مطلع نمایند. ارائه آمار اعضاء انجمن در سراسر جهان، کشور های مختلفی که جلسات NA در آنها برگزار می شود، و بویژه تنوع عضویت در انجمن (بطور مثال: از لحاظ اقتصادی، نژادی، و مدارج حرفه ای اعضاء) احتمالا در مراکز بهداشتی مفید است. حرفه ای ها اغلب به نتایج امور علاقمند هستند. برآورد عضویت در NA را می توان به عنوان یک منبع قابل اتکاء مورد استفاده قرار داد.
• خدمتگزاران مورد اعتماد فرصت مناسبی دارند که با متخصصان درمانی در مورد این که NA یک برنامه پرهیز کامل بوده مشارکت کنند و نگرانی های خاص اعضاء ما از تجویز دارو های خطر آفرین توسط پزشکان را به اطلاع آنها برسانند. همزمان، خدمتگزاران مورد اعتماد ما می توانند اعضا NA را آموزش دهند که شایسته نیست در برنامه دارویی تجویز شده به سایر اعضاء از طرف مسئولین بهداشتی دخالت نمایند.
ما می توانیم اعضای خود را در مورد خطرات جایگزینی یک دارو بجای داروی دیگر مطلع سازیم و می توانیم جامعه پزشکی را در مورد پرهیز کامل آگاه نماییم ولی نهایتاً این موضوعی بین پزشک و بیمار است.
• متخصصان درمانی از قبیل پزشکان و دندانپزشکان با افراد گوناگونی سر و کار دارند که مصرف کننده مواد مخدر هستند. پس از معارفه، خدمتگزاران مورد اعتماد ما می توانند به پزشکان توصیه کنند جزوه " آیا من یک معتاد هستم " را در اختیار بیمارانی قرار دهند که فکر می کنند با مواد مخدر مشکل دارند.
خدمتگزاران مورد اعتماد ما می توانند توضیح دهند که پرسش های این جزوه همان سؤالاتی است که اعضاء ما وقتی برای اولین بار به NA می آیند از خود می پرسند.
• خدمتگزاران مورد اعتماد را می توان برای افسانه زدایی از نام NA آموزش داد. اطلاعات بدست آمده در زمینه میزان مصرف مواد مخدر توسط اعضای NA می تواند مؤید این باشد که NA فقط برای معتادانی نیست که به مواد مخدری مانند هروئین معتاد هستند .

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل هشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan