Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

برنامه ریزی و آماده سازی

برنامه ریزی و آماده سازی

 

برنامه ریزی و آماده سازی برای نواحی و کمیته ها
منابع مالی و انسانی
جهت برنامه ریزی برای خدمت خطوط تلفن، ارزیابی منابع ناحیه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. ناحیه برای سنجش توانایی های بالقوه، نیازمند توجه به بودجه مالی خود می باشد. خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند قبل از خرید خط تلفن از شرکت سرویس دهنده، توانایی مالی بلند مدت ناحیه را ارزیابی کنند. در صورت دارا بودن سرویس خط تلفن معتبر و پابرجا، احتمال برقراری ارتباطات مثبت و مؤثر توسط ناحیه با عموم مردم بیشتر می شود.
ارزیابی منابع انسانی نیز می تواند در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نوع سرویس دهنده خط تلفنی برای آن ناحیه، مفید باشد. ناحیه ای که دارای توانایی مالی قابل توجه بوده اما با کمبود خدمتگزاران مورد اعتماد مواجه باشد، ممکن است سرویس دهنده خط تلفنی را که دارای سرویس تلفن با پاسخگویی حرفه ای باشد انتخاب کند.
یک ناحیه که دارای طیف وسیعی از خدمتگزاران مورد اعتماد می باشد ممکن است به این نتیجه برسند که سرویس انتقال خودکار تماس روی خط خدمتگزار، برای آنها از کارائی بیشتری برخوردار است.
یک ناحیه همچنین می تواند به روشهایی بیاندیشد که باعث جذب خدمتگزاران مورد اعتماد بیشتری جهت تصدی خدمت خط تلفن شود. در صورتی که ناحیه مدت و مقطع زمانی خدمت و قابلیت انعطاف سامانه خط تلفن را مد نظر قرار دهد، ممکن است که اعضای بیشتری جهت تصدی خدمت خط تلفن داوطلب شوند.
نگه داشتن داوطلبان برای مقاطع دو یا سه ساعته ممکن است آسانتر از مقاطع زمانی هشت ساعته باشد. در ضمن ناحیه می تواند سرویس خط تلفن را به گونه ای انتخاب کند که خدمتگزاران مورد اعتماد امکان انتخاب گزینه انتقال تماس خط تلفن NA بر روی تلفنهای همراه خود را داشته باشند.
همچنین استفاده از پایگاه اینترنتی(وبگاه) ناحیه برای ثبت نام اعضاء در مقاطع زمانی دلخواه می تواند آنها به خدمت کردن تشویق کند. انعطاف پذیری و خلاقیت می تواند به ناحیه در پیدا کردن طیف وسیعی از داوطلبان متمایل به این خدمت، کمک کند. ناحیه همچنین می تواند به اعضاء یادآور شود که انجام تعهد خدمت خط تلفن در حریم منزل شخصی آنها امکان پذیر می باشد. روشهای متفاوتی برای جذب داوطلبان خدمت تلفن وجود دارند-یک کمیته بوضوح نیازمند بررسی آن گزینه ها می باشد.
اکثر پروژه ها همان قدر که به پول نیاز دارند به ایده، اطلاعات، وجدان، وقت و تمایل اعضاء نیز بستگی دارند. اگر سرمایه مورد نیاز جهت آغاز پروژه ای را داریم اما با کمبود زمان و ایده مناسب مواجه هستیم، بهتر است قبل از هر اقدامی تا زمان جمع آوری تمامی منابع مورد نیاز ، صبر کنیم . در غیر این صورت، سرمایه خدماتی NA را به هدر خواهیم داد.
"دوازده مفهوم خدماتی NA"

کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل نهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan