Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

چالشهای شناخته شده خدمت خطوط تلفن

چالشهای شناخته شده خدمت خطوط تلفن

 

توصیه نمودن جلسات
اعضای احتمالی و حرفه ای ها اغلب با NA تماس گرفته و درخواست حضور در جلساتی را دارند که به باور آنها همسانی را امکان پذیر می نماید. بسیاری از داوطلبان با این سؤال روبرو شده اند:
آیا شما جلسه های را سراغ دارید که بتواند به این شخص کمک کند؟
می دانیم که سنتهای ما مشوق روح گمنامی هستند، این گمنامی به ما اجازه می دهد که به عنوان معتاد در جلسات در شرایطی برابر با یکدیگر روبرو شویم.
در عین حال ما می دانیم که تأثیر اولین تماس، ارزشمند به حساب می آید و اینکه اصل جاذبه در توانایی شنیدن پیام NA توسط یک معتاد، اهمیت دارد. خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند به تقاضاهای تماس گیرندگان احترام گذاشته و جلسه ای که احتمالاً آنها در آن با سایر معتادان همسان باشند، را توصیه نمایند.
به هر حال ما خودآگاهانه فرض نمی کنیم که چون کسی در سن و سال ، جنسیت ، نژاد یا هویت جنسی خاصی می باشد نیاز خواهد داشت تا جلسه ای به او توصیه گردد.
احتمال خواهد داشت که کمیته های خدماتی ناحیه تمایل داشته باشند در مورد این مسئله و اجرای دستورالعملهایی برای چگونگی توصیه نمودن جلسات NA به تماس گیرندگان، بحث و تبادل نظر کنند. برخی از نواحی جلسات ویژه نیازهای مشترک دارند که در آنها گروه به نیازهای جمعیتی خاص در آن ناحیه مانند جلسات ویژه نوجوانان، جلسات زنان و مردان و غیره، می پردازد. این گروهها توصیه نمودن جلسات را برای ناحیه آسانتر می کنند.
اگر در یک ناحیه، جلسات ویژه نیازهای مشترک وجود ندارد اما جلساتی هستند که به عنوان مثال، جمعیت زیادی از نوجوانان بطور مرتب در آن شرکت می کنند، در آن صورت خدمتگزاران خط تلفن می توانند این جلسات را به فرد تماس گیرنده که تقاضای این گونه جلسات را دارد، پیشنهاد کنند.
این کار امکان شناخت و همسانی هرچه ساده تر اعضای احتمالی و تماس سریعتر آنها با NA را میسر می کند. خدمتگزاران خط تلفن می توانند در توصیه نمودن اینگونه جلسات، توضیح دهند که بسیاری از اعضای NA در چنین انجمنی با این تنوع، احساس اتحاد را تجربه می نمایند.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل نهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan