Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

هماهنگی خدمات

هماهنگی خدمات

 

هنگامی که ما در مورد چگونگی هماهنگی خطوط تلفن فکر می کنیم، می توانیم به نحوه بهینه کردن ساختار، و پشتیبانی نمودن از این خدمات نگاهی بیاندازیم. ممکن است ناحیه تصمیم بگیرد مسئولیت خط تلفن را به هماهنگ کننده ای که در برابر کمیته خدماتی ناحیه پاسخ گو باشد، تفویض کند. هماهنگ کننده خط تلفن می تواند مسئول گردآوری و آموزش داوطلبان و طراحی و برنامه ریزی دستورالعملهایی جهت پیگیری هرگونه تقاضایی باشد که توسط خطوط تلفن از NA می شود.
همچنین همکاری و تشریک مساعی با سایر کمیته ها، نواحی و مناطق می تواند به هماهنگی خدمات تلفنی کمک کند. نواحی اغلب برای حمایت از این خدمات، همکاری بر مبنای تشریک مساعی با منطقه و دیگر نواحی دارند. در تلاش برای تقویت خدمات، بعضی از کمیته های ناحیه؛ مانند روابط عمومی و خطوط تلفن؛ در یک کمیته ادغام می شوند.
یک کمیته خط تلفن ممکن است بخواهد با خدمتگزاران مورد اعتماد (یا کمیته ای) که مسئول به روز نمودن زمانبندی جلسات هستند، جهت اطمینان از صحت اطلاعات برگزاری جلسات، همکاری مشترکی داشته باشند.
نواحی می توانند بهترین تجربیات خط تلفن خود را با سایر نواحی به مشارکت بگذارند. کمیته هایی از نواحی همجوار می توانند تجربه خود را در مورد روشهای کارآمد و همچنین اشتباهاتی که در ارتباط با خطوط تلفن خود مرتکب شده اند را به مشارکت بگذارند. خدمتگزار مورد اعتمادی که بطور مرتب خط تلفن را بررسی می کند می تواند در مورد کارائی عملکرد سرویس خط تلفن، گزارش ارائه کند؛
ممکن است هر نوع عدم کارائی ناشی از سرویس پاسخگویی، شیوه های آموزشی و یا کمبود داوطلبان باشد. فعالیت توأم با تشریک مساعی در محدوده ناحیه و منطقه (یا نواحی همجوار) می تواند به تقویت عملکرد و کارائی خط تلفن کمک کند.


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل نهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan