Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

خدمت تلفنی چند ناحیه ای

خدمت تلفنی چند ناحیه ای

 

برخی نواحی، سرویس خط تلفن چند منطقه ای یا چند ناحیه ای که بعضی مواقع خدمت مشترک تلفنی نامیده می شود را به وجود آورده اند. نواحی همجوار، منابع خود را ادغام کرده و مسئولیت فراهم نمودن خدمت تلفنی را مشترکاً به عهده می گیرند. این کار معمولاً از سنگینی بار منابع انسانی و مالی بر روی یک ناحیه مجزا می کاهد. هر ناحیه یا منطقه به سهم خود به خط تلفن اعانه مالی کرده بنابراین، مسئولیت مالی تقسیم می شود. برنامه زمانبندی جلسات می تواند دربرگیرنده کلیه جلسات این چند ناحیه باشد.
چالشهایی نیز در الگوی چند ناحیه ای وجود دارند. یکی از بزرگترین چالشها، ایجاد نقطه پاسخگویی فردی می باشد. تصمیم گیری درباره مسائلی از قبیل اینکه چه کسی صورت حساب تلفن را پرداخت خواهد کرد و چه کسی داوطلبان را هماهنگ خواهد نمود، حائز اهمیت می باشد.
چالش دیگر این است که جوامعی که با NA سروکار دارند ممکن است بسیاری از پیش شماره های تلفن شهرها و نواحی را اشتباهاً وارد کنند. آموزش داوطلبانی که قادر به شناسائی جلسات و خدمات در نواحی مجاور باشند نیز یکی دیگر از این چالشها می باشد.
این الگوی چند ناحیه ای اغلب، از اعضایی شرکت کننده در نواحی مختلف برای آموزش داوطلبان خط تلفن استفاده می نماید بنابراین همگی آنها از جلسات و خدمات در جوامع NA همجوار، مطلع هستند.
هنگامی که ما برای اطمینان از اعتبار NA فعالیت می کنیم، نه تنها برای خود بلکه برای کسانی که قرار است به جمع ما ملحق شوند، تلاش می کنیم.
" چگونگی عملکرد"


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام
فصل نهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan